tiistai 1. joulukuuta 2015

M♥J: Kai näät mun bootsit...

Morsiamen kengät esiteltiinkin jo ennen häitä täällä.

Nuo siniset minulla oli oikeastaan koko päivän tai no, kirkosta siihen, että vaihdoin puvun illalla.
Lyhyen puvun kanssa pidin rautanyrkkejäni. Kunnes loppuillasta juoksin paljain jaloin, kun jalat olivat jo sen verran turvoksissa.


Kuvauksissa minulla oli bootsit.
Sain tekosyyn ostaa ne huomenlahjakuvauksiin, kun Nina ehdotti niitä. :D
Ja hyvä että ostin, olen jo pitkään himoinnut bootseja, mutta sopivia ei ole kävellyt vastaan.
Nyt minulla on aidot, nahkaiset bootsit, jotka kestävät taatusti niin kauan, että kävelen ne puhki.

Bootsit tarttuivat mukaan Humppilan Kenkämaailmasta, kun ajelin Lohjan suuntaan.
Oli meillä kuvauksissa mukana myös kumisaappaat, mutta niitä ei sitten loppujen lopuksi tarvittu.

2 kommenttia:

  1. Minulla on nuo samat lyhytvartisena. Bootsit on tosi makeat noissa teidän kuvissa. Ihana tunnelma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saman merkin bootseja oli Kenkämaailmassakin lyhyenä, mutta olen aina haaveillut pitkistä.
      Kiitos, minustakin tunnelma on läpi kuvien ihanan rento ja juuri sellainen meidän oloinen. :)

      Poista

Sano nyt sinäkin jotain.