maanantai 30. marraskuuta 2015

M♥J: Selkäpuolen viimeinen silaus.

Oivoi.
Unohdin ihan korupostauksesta erään oleellisen jutun.
Se ei varsinaisesti ole koru, mutta jonkinlaista itsensä koristelemista kumminkin.

Pohdiskelin tatuoinnin koristelemista aikaisemmin täällä.
Minun selässä oleva tatuointini näkyi koko päivän, en katsonut aiheelliseksi ruveta sitä edes kirkossa peittelemään. Eikä sitä kukaan kyllä kommentoinutkaan, arkipäiväähän nuo nykyään ovat.

Ratkaisin tatuoinnin koristelemisongelman ostamalla Tampereen Cyper Shopista tarratimantteja.
Kysyin myyjältä, että kestävätkö ne iholla vai pitäisikö ne liimata. Ripsiliimaa ei sitten suositella näiden liimaamiseen! :D

© Mika Peltomaa Photography
Otin kumminkin riskin ja luotin tarrojen omaan liimaan ja hyvin pysyivät! Vaikka vaihdoin pari kertaa vaatteita ja ihmiset halailivat. Yksi löytyi aamulla liimaantuneena sulhon selkään ja loput ropisi suihkussa. Paketti noita tarroja, ja niitä on vieläkin ja olen käyttänyt niitä jo kerran jälkeenkin, maksoi varmaan euron, ehkä jopa 1,50€! Siinä on muistaakseni 24 timanttia ja kaikki samankokoisia.
Varmasti niitä olisi saanut erivärisiäkin jostakin, mutta minä luotin kirkkaisiin.

Mielestäni kiva yksityiskohta morsiamen lookissa, voin suositella. :)

2 kommenttia:

  1. Kiva yksityiskohta tosiaan! Mä olen joskus käyttänyt näitä luomella, ihan siinä kulmakarvan tuntumassa siis ei liikkuvassa luomessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpas kiva idea, taidankin kokeilla seuraavissa teemabileissä. :)

      Poista

Sano nyt sinäkin jotain.