tiistai 10. marraskuuta 2015

M♥J: Hääkampaukseni.

Seuraavaksi tiiraillaan vähän mun pehkoa, eli hääkampausta.

Hiustyylini on vaihtunut vuosien varrella yhtä tiuhaan, kuin Nykäsen naiset.
Häihin päätin kuitenkin kasvattaa pitkän, siihen kun saisi paremmin jonkinlaisen kampauksen.
Olen jo vuosia sitten ajanut pääni toiselta puolen kaljuksi ja oli se muutaman kesän molemmin puolinkin kalju ja vaikka se nyt on mennyt muodista, niin omastani en luovu!

Rakastan sitä kontrastia, jonka kalju luo ulkonäkööni ja kielii se jotain asenteestanikin. Olisi hirveää, jos koko päässä olisi hiuksia, jokuhan voisi luulla mua vielä vaikka normaaliksi! :D

On muuten pikkuisen epätoivoista etsiä ideoita hääkampaukseen puoliksi kaljuna...
Onneksi Häähullun haaveiluja-blogista bongasin tämän kuvan ja olin myyty.
Vakuutuin siitä, että on ihan ok, että en halua helminutturaa tai mitään muuta tavallista.

Kuva: Rock n roll bride

Eihän se mun kampaus ollut tuonne päinkään, vaan luotin oikeastaan siihen, että kampaajani taikoo minulle täydellisen kampauksen.

Tälläinen se sitten oli: letti, kaljua, kiharaa, vähän kiinni, melkein auki, ylväs, klassinen ja rouheasti rock ft. aivan ihana Ninkan uniikkihiuskoru!





© Mika Peltomaa Photography

Hiukset kiharrettiin ja niihin törkättiin lisäkkeitä. Kaikki 7 (vai 8?) eivät päähän mahtuneet, vaan osa jäi käyttämättä. Kaljun reunasta tehtiin letti, joka tavallaan aukesi oikealle olalle. Joskin sekin punottiin vähän kiinni, ettei roiku ihan valtoimenaan. Etuhiukset nostettiin ylös ja hiuskoru löysi paikansa toiselta puolelta päätä.

Tosin vähän on kuvia, niin että hiukset näkyvät.. Mutta kampausta pystytte tiirailemaan myöhemmin julkaistavista kuvista. :)

Piti tähän samaan kirjoittaa silmämeikistä, mutta ei siitä ole oikein mitään kuvaa. Joissain myöhemmissä kuvissa se vilahtaa, kun minulla on silmät kiinni. Minulle tehtiin mustat rajaukset ja meikki oli silmissä tumma, joskin meikkaaja kevensi sitä vähän luomen sisänurkasta VAALEANPUNAISELLA! Tämä siksi, että valkoinen ei näkynyt niin hyvin.
Huulissa minulla oli ensimmäisten potrettien ajan jotain punaa, ei kovin tummaa. En pitänyt huulimeikkiä niin tärkeänä, kerran taisin muistaa lisätä huulikiiltoa, enkä sitäkään kyllä kaivannut.

Nyt en olekaan raaskinut leikata vaimotukkaa, kun on ollut näitä kaikkia juttuja tässä ja tulossa lisää ja pitkään tosiaan saa paremmin kampauksia. Mutta hyvin menee näinkin, nyt kun sen saa jo kunnolla ponnarille! :)

Jatketaas myöhemmin morsiamen koruilla.
Kivaa alkanutta viikkoa kaikille!




6 kommenttia:

  1. Repesin " jokuhan voisi luulla mua vaikka normaaliksi" :D Mut joo, ymmärrän hyvin kyllä ajatuksen tuon takana, itestäkin välillä tuntuu, että kun taas on ollut pitkään " ihan tavallinen tukka" niin ihan kun se ei olis osa mua ja vastaantulevat ja muhun tutustuvat luulee et mä oon kiltti naapurintyttö. Hääkampauksia selaillessa, on tosi vähän kampauksia joissa on aennetta, mutta onneksi niitäkin on, lemppari sivustoni onkin tuo Rock n roll bride.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihan tuskaa olla toista vuotta värjäämättä muuta kuin vaaleaksi, kalju oli ainoa lohtu.
      Mutta tänään kävin kampaajalla ja laitettiin vähän muutakin väriä päähän!

      Asenteelliset hääkampaukset on kyllä katoava luonnonvara! Mutta onneksi kampaajani on tuntenut minut vuosia, eikä tosiaan edes ehdottanut mitään normaalia. Ei ole kuulemma ennen tehnyt kampausta puolikaljulle morsiamelle. :D

      Poista
    2. Voin kuvitella, itse tuskailin juuti eilen hiuksiani miehelle. Ehkä käyn ottamassa muutamat värilliset lisätupsut sineteillä niin en muutu ihan hiirulaiseksi ;)

      Puolikaljuja morsiamia ei varmasti ole paljon, mutta kiva että niitä kuitenkin on :D

      Poista
    3. Onneksi nykyään on paljon mahdollisuuksia saada jotain piristystä hiuksiin, ilman radikaaleja muutoksia, esim. juuri sinetit ja miksei klipsit.
      Toivottelen täältä hyviä hiuspäiviä! :)

      Poista
    4. Niinpä! Itse päädyin noissa osavärjäyksissä sinetteihin sen vuoksi kun pitävät värin pidempään kirkkaana. Varsinkin punaisen kohdalla ero on valtava. Kiitos ja samoin :)

      Poista
  2. Upea kampaus! Kaunis ja naisellinen, mutta myös raju ja rohkea. Ihan niinku sinäki! :)

    VastaaPoista

Sano nyt sinäkin jotain.