perjantai 6. helmikuuta 2015

Ei mulla mitään asiaa ollut.

Kylläpäs viikko on taas hurahtanut.
Alkaa pikkaisen ahdistamaan, kun tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi häiden suhteen.
Plaah.

Meillä on alustava palaveri sovittuna, että koska mennään juhlapaikalle mittamaan.
Täytyy samalla myös laskea siellä olevat astiat, että riittävät kaikille.

Juttelin tätini kanssa häiden ruokapuolesta. Odotan häneltä pitopalvelutarjousta, niin saadaan sekin varattua.

Varasin lauantaina DJ:n häihin. Ei muuta kuin biisilistaa laatimaan!

Huomenna tapaan meidän hääkuvaajan!

Love Me Do:ssa mulla on läjä hääjuttuja hoidettavana.

Viime lauantaina kävin siellä Osto- ja Myyntiliikkeessä ja ostin upean uuden naulakon lisäksi kasan vanhoja sanomalehtiä ja yhden ison, vanhan lusikan karkkibuffettiin. Kuvia en jaksanut ottaa.

Ai niin! Mies on kuulkaa kunnostautunut.
NYT JO, puolen vuoden painostuksen jälkeen, sai kysyttyä bestmanin!
Wau, raketin nopeaa toimintaa, etten sanoisi.

Olen onnistunut tiputtamaan painoa kilon ja 400 grammaa. 
Otan ensi viikolla mitat, kun takana on kuukausi kontrolloitua elämää.
Mut nyt mulla on karkkivuorokausi ja huomenna lähdetään kaasojen kanssa messuilemaan Tampereelle! Here we come!

2 kommenttia:

  1. Hei haastoin sut unelmien polttarit postaukseen mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Rustasinkin omat mielipiteeni, mukavaa, että joku jaksaa tälläisiä tehdä. :)

      Poista

Sano nyt sinäkin jotain.