sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Kutsujen teema.

Hääkutsun haluaisi olevan ikimuistoinen ja kaunis ja herättävän saajassa sellaisen mielenkiinnon, että hän haluaa tulla häihinkin, ihan vain nähdäkseen, millaista siellä on.

Nykyään kutsut, ovat ainakin blogimaailmassa toinen toistaan hienompia, niihin uhrataan rahaa, aikaa ja vaivaa. Minulla tallessa kaikki aikoinaan saamani hääkutsut, niitä on kiva selailla ja katsoa miten trendit muuttuu.

Meidän hääteema on maalaisuus, joten lähetän kaikille heinäpaalin, jonka narun alle olen laittanut kutsun. Varmasti uniikkia.

Olen antiaskartelija, mutta pikkuisen kutkuttaisi tehdä kutsut itse.
Onneksi voin aina katsella tuota ensimmäistä suodatinpussiruusuani tuossa pöydällä ja kutkutus kummasti katoaa. xD

kuva

kuva
Tykkään tuosta "laudoituksesta" kutsuissa ihan älyttömästi.
Sitten on tietysti hevosenkengät...

kuva

kuva
Mutta, minä haluaisin kutsut meidän kuvalla. Minulla on tästä idea, joka toivottavasti päästään pian toteuttamaan. Eli kutsuistamme tulee todennäköisesti jotain näistä kaikista sulassa sovussa. :)
Mutta entäs se rock´n´roll? Sitä en vielä tiedä..

kuva
Taidankin jossain vaiheessa postata kutsujen teksteistä, ne vasta vaikea juttu onkin!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Minä tykkään niistä myös kamalasti.
      Tykkään puusta materiaalina ja sitä tullaan häissä näkemään, joten kai sitä voisi olla kuvan muodossa kutsussakin.

      Poista

Sano nyt sinäkin jotain.