lauantai 10. toukokuuta 2014

Pakkomielle.

Kuten kirjoitin täällä, minulta löytyy kaapista jo hääkengät. Periaatteessa.
Mitäänhän ei ole siis kiveen hakattu.
Mutta, koska olen vähän kenkiin kajahtanut, niin tottakai oli IHAN PAKKO mennä Brandosin sivuille kuolaamaan Iron Fistejä. Ihan pakko.

Voisiko joku nyt puhua minulle järkeä, että en tarvitse toisia ja varsinkaan samankorkuisia hääkenkiä, vaikka nuo ovatkin hienot ja mikä parasta; TARJOUKSESSA! Eihän kukaan edes nää niitä helman alta. Huoh.
Sitä paitsi, mun pitäisi ostaa flamencokengät ja ne maksaa juurikin sen 70-80 euroa, olisi ehkä järkevä sijoittaa niihin.
Miten sanat kengät ja järkevä käy samaan lauseeseen?

No, tässä ne joka tapauksessa ovat:


Kuvat lainattu Brandosilta

Ne on kyllä täydelliset. Mustaa, röyhelöä, eli vaikka ovatkin opentoet, niin mun ponin murjoma ruma varpaankynsi ei näy, mustaa, pitsikuvio, mustaa ja pääkallokiitäjä. Niin kauniit ja mun kokoa olis jäljellä. Oih, en kestä.

Vein kyllä juuri tippirahoja pankkiin ja häätilille tuli täytettä...
Olen tässä kuussa lähes joka viikonloppu, molemmat yöt töissä, eli palkkaa tulee...
Vaatehuoneessa on erikseen hylly lattiasta kattoon mun kengille ja siellä on vielä tilaa...

Aargh, voi tätä päättämisen tuskaa.
No, lupaan nukkua yön yli ja tilata ne huomenna pohtia asiaa kunnolla. :)

Mahtavaa lauantai-iltaa kaikille, minä suuntaan kaljahanojen ääreen, kuuntelemaan toinen toistaan surkeampia jollotuksia (lue: karaoke).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano nyt sinäkin jotain.