lauantai 21. maaliskuuta 2015

Viikkokatsaus.

En tiedä onko mun pää jäässä vai hääjutut muuten jäissä.

Jonkinlainen pysähtyminen on tapahtunut ja aikapommi vaan tikittää.
Piti askarrella eilen kaasojen kanssa, mutta jouduin lähtemään äkkilähdöllä Maarianhaminaan viikolla, joten en ehtinyt hankkimaan mitään matskuja tai ajattelemaan mitään sen paremmin.
Perjantai-aamuna, kun olin tullut torstai-iltana kotiin, tajusin, että "tänään pitäis askarrella ja mun pää on tyhjä kuin Haminan kaupunki, eikä mitään oo hommattuna!"
No, yritämme joskus myöhemmin paremmalla menestyksellä.

Olen ruvennut haaveilemaan baariin valokirjaimia, niin kuin tällviisiin.

etsy.com
No ei nyt noin isoja, mut sinne baaritiskin takana olevalle hyllylle.
Raahasin töistä pahvia, innostuin niin paljon Vintagepunkrock-blogissa vilahtaneista pahvikirjaimista ft. jouluvalot, että päätin kokeilla tehdä sellaiset itse!

Toki katsoin jos netissä olisi myyty näitä.
No, joo, Kodin Ykkönen myy jotain kirjaimia, hintaan 50€/kpl, ei kiitti.
Torissa oli neonvihreä baarivalo, edulliseen 360€ hintaan... Ei kiitti.
Etsyssä oli halvimmat 49€, mut ne oli jotenkin epäilyttävät... En tiedä miksi.
Ehkä tilaan ne sitten, jos tää itse tekeminen ei luonaa.

Huomenna lähdetään kukonlaulun aikaan, eli klo. 9 kohti Tamperetta ja Maahantuojien Outlet-tapahtumaa! Tuskin maltan odottaa sitä mekkopaljoutta! (Eli kuorsaan takapenkillä mennessä, menen kumminkin yöksi taas töihin.)

Pääsiäisviikolla mulla on lomaa ja mennään varmaan silloin miehen kanssa Tampereelle sovittamaan hänelle pukua, metsästämään liiviä ja kaula-asiaa sulholle + bestmanille.
Vieheneulatkin tarvisi muuten ostaa...

Ai niin! Kummitätini soitti minulle eräs ilta. Hän tarjoutui leipomaan pikkuleipiä meidän hääkahvipöytään! Olen vieläkin ihan otettu, että joku haluaa nähdä sellaisen vaivan.
Kiitos kummitäti! Tässä häiden lähestyessä olen huomannut miten ihania ihmisiä minulla oikeasti on ympärilläni. :)

Mukavaa viikonloppua, palailen viimeistään ensi viikolla mekkojen kanssa!

4 kommenttia:

  1. Nuo valokirjaimet on niin hienoja! Mä aattelin ehkä nakittaa iskän tekemään mulle sellaiset. Tosin aattelin baarin sijaan nimikirjaimia ja &-merkkiä väliin. Saa nähdä suostuuko ;) Tsemppiä askarteluihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Tsemppiä tässä tarvitaan! Jos ei onnistu, niin voisikohan isäsi tehdä meillekkin kirjaimet? ;D

      Poista
  2. Noi kuvan valokirjaimet (ja koira) on kyllä upeat! :) Toki itsetehtyinäkin kirjaimiin saa kulumaan rahaa. Meillä oli kolme kirjainta ja niihin kului n. 1,5 spraymaalipurkkia (noin 10 euroa purkki), kolmet jouluvalot (olikohan nää nyt 5-10 euroa/kappale) ja pahvia, jonka tosin kaverini hankki. Tollanen lahjapaperi/tapetti-tausta kirjaimissa olis kyllä ollut kiva. Onnea askarteluihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tokihan niihin rahaa menee, vaikka itse tekee. Tosin saan maalia halvemmalla töistä ja pahvit oli menossa puristimeen. Lisäksi ryöstän koko suvun jouluvalot noihin, en siis aijo ostaa niitä. :)
      Hyvä ajatus muuten tuo tapettitausta, mulla nimittäin löytyy vielä vanhoja tapetteja nurkista. :)

      Poista

Sano nyt sinäkin jotain.