maanantai 15. helmikuuta 2016

Puoli vuotta.


© Mika Peltomaa Photography

Puoli vuotta sitten minusta tuli maailman ihanimman, komeimman, kilteimmän ja seksikkäimmän miehen vaimo.

Ei ole ollut aina helppoa ennen häitä, eikä häiden jälkeenkään, mutta en siltikään vaihtaisi yhtään hetkeä pois tämän miehen rinnalta.

Kiitos rakkaani, että tulit elämääni. Kiitos, että avasit silmäni, kun olin vuosia vain kulkenut ohitsesi tajuamatta mikä aarre oletkaan. Kiitos, kun jaksat kaikki oikkuni ja tempperamenttini kuohahdukset.
Kiitos, kun tuet minua unelmieni tavoittelussa ja nostat pystyyn, kun hetkeksi tipahdan maanpinnalle.
Kiitos, että annat minun olla sellainen kuin olen ja rakastat minua ja kaikkia virheitäni.

Tänään me syödään vähän hääkakkua ja juodaan meidän häissä ollutta kuohuvaa, sitä kun on vielä pari pulloa jäljellä. Toinen pala hääkakkua on vielä pakkasessa odottamassa paperihääpäivää. :)

Sitä odotellessa. ♥

ps. Arvonnan tulokset illalla. Mahtavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano nyt sinäkin jotain.